Idag har vi seglat från Viggbyholm och Småängsviken till Napolionviken.







Självklar så måste man handla från ”Bullbåten”. Svergies kanske dyraste butik, men ofta värd sitt pris…



Segling för barn, ungdomar och vuxna.
Nybörjare eller erfaren – alla är välkomna!
Lämna ett svar
Du måste vara inloggad för att publicera en kommentar.