
Vi självklart på plats när det händer något! Idag på Edsviken vid Edsbergs Slott, gjorde vi sen lite speciell segling med lampor i seglen…
Ett skoj men lite udda arrangemang
Tack Elisabeth, Saga, Theodor, Johan och Victoria. Bra jobbat!


Segling för barn, ungdomar och vuxna.
Nybörjare eller erfaren – alla är välkomna!
Lämna ett svar
Du måste vara inloggad för att publicera en kommentar.