Igår tog vi bort presenningar, testade riggar till de nya båtarna. Det var många som kom och hjälpte till. Kul! Idag blir det årets första segling. På söndag fortsätter vi sjösättningen.


Segling för barn, ungdomar och vuxna.
Nybörjare eller erfaren – alla är välkomna!

Lämna ett svar
Du måste vara inloggad för att publicera en kommentar.