Nu finns affischerna ute på skolorna. Reklam om vår seglaskola och att vi kommer att vara på Stinsen den 6-7 april. Vi tar dit det bästa vi har, en riggad ny 2-korna och alla våra ledare för 2013. Kom och hälsa på…


Segling för barn, ungdomar och vuxna.
Nybörjare eller erfaren – alla är välkomna!
Lämna ett svar
Du måste vara inloggad för att publicera en kommentar.